Godkendt regnskabsprogram til små virksomheder
WebFinance tilbyder et online regnskabsprogram til små og mellemstore virksomheder, hvor du med lethed kan holde styr på virksomhedens økonomi og kunder, uanset om du er nybegynder eller Danmarksmester i regnskab.
Kom let i gang uden bøvl og besværlige installationer. Vi har mere end 16 år på markedet og er udviklet i tæt samarbejde med det dansk erhvervsliv.
Produktdetaljer
WebFinance byder på alt, hvad du har brug for i et regnskabsprogram til små virksomheder op til 5 ansatte . Se mere om alt vores funktionalitet nedenfor.
Finans kassekladde
– Udligning (debitor/kreditor)
– Valgfri sortering af kassekladde
– Valgfri indtastningsrækkefølge
– Bogføringsskabeloner
– Ret bogført bilag
– 3 dimensionel bogføring
(f.eks.: sager, afdelinger, sælgere osv.)
– Søgning på bogførte finansposteringer
– Import fra bla. Netbank, Danløn o.s.v.
Finans andet
– Momsopgørelse
– Momsafstemning
– 8 typer saldobalancer
– Regnskabsgenerator
– Integration med Magnus Årsafslutning
– Automatisk primotal ved årsskifte
Salg/Debitor
– Flerbruger ordre
– Flerbruger tilbud
– Rykker m. renter og gebyr
– Kontoudtog
– Saldoliste
– EAN faktura via NemHandel
– Udligning / åben post
Varer
– Lokationer
– Statistik
– Lagerstyring
Generelt
– Import / Eksport
– Rapport design
– Daglig backup
– Fri support
– Online via Windows Remote App.
– Log på fra: Windows, Mac, Tablet
Hvad koster WebFinance?
Micro
129,-
pr. måned
Inkl. 1 regnskab
Op til 500 posteringer pr. år
Telefon & e-mail support
Small
199,-
pr. måned
Inkl. 1 regnskab
Op til 2.000 posteringer pr. år
Telefon & e-mail support
Standard
319,-
pr. måned
Inkl. 1 regnskab
Op til 10.000 posteringer pr. år
Mulighed for tilkøb af op til 4 ekstra regnskaber (25kr/md/stk)
Mulighed for tilkøb af ekstra brugeradgange (119kr/md/stk)
Telefon & e-mail support
Pro
399,-
pr. måned
Inkl. 1 regnskab
Ubegrænset antal posteringer pr. år
Mulighed for tilkøb af ubegrænsede antal regnskaber (25kr/md/stk)
Mulighed for tilkøb af ekstra brugeradgange (119kr/md/stk)
Telefon & e-mail support
Skal du også være kunde?
Bestil WebFinance. Før du går i gang ringer vi dig op og sikrer at du kommer godt i gang med at anvende WebFinance. Skulle du få behov for hjælp så er vores support naturligvis klar til at tage i mod dig – den er naturligvis inkluderet i dit abonnement.
Glade Kunder
Som autodidakt regnskabs-mus er det vigtigt med et regnskabsprogram, der er forståeligt – og det er WebFinance! Opstår der spørgsmål undervejs er kundesupporten super god og personlig – og jeg får som regel noget ekstra godt råd med tilbage, når jeg har et spørgsmål: ‘Ved du godt, at du også kan..?’ Jeg vil til en hver tid anbefale WebFinance til andre, der står og mangler et overskueligt regnskabsprogram uden for mange dikkedarer.
Med en uddannelse som elektriker begyndte jeg min virksomhed i 1987 og bogførte de første år med kuglepen. Derfor var det en stor hjælp, da jeg fik installeret økonomisystemet fra WebFinance. Det er stadig en stor hjælp, og selvom jeg ikke er regnskabsuddannet på nogen måde, synes jeg, det er nemt og overskueligt at bruge. Jeg har været med fra begyndelsen og for hver gang programmet er blevet opdateret, er det blevet bedre. I dag fakturerer jeg selv og har en bogholder, der bogfører m.m. Det er rigtig smart, at min revisor også har fuld adgang til systemet. Sker det, at der er ting, jeg ikke kan finde ud af, eller noget der driller, er der altid super god og hurtig support – uanset om det er på mail eller telefon.
Som bruger af WebFinance og med min baggrund som mekaniker, er vi meget tilfredse med løsningen. Vi bruger den dagligt i forretningen og på værkstedet til blandt andet tilbud, ordrehåndtering og selvfølgelig fakturering. Systemet er godt og stabilt at arbejde med og er kommet ind i huset år tilbage via vores revisor, hvor den regnskabsmæssige side også fungerer super via vores tilknyttede bogholder. Har vi et spørgsmål, eller er der et problem, hvor vi henvender os til supporten, bliver vi altid mødt med en venlig og faglig kompetence, der altid giver svar eller løser problemet. Vi får til tider også hjælp ud over, hvad der er tilknyttet WebFinance.
Vi tager os naturligvis af teknikken bag dit regnskabsprogram
WebFinance er en 100% dansk udviklet online løsning, som du nemt kommer på via din pc, Mac eller tablet – lige meget hvor du er i verden. Du skal bare have en internetforbindelse og logge på – og så er du i gang. Vi tager os af teknik, backup og support samtidig med, at vi naturligvis sikrer, at du altid kører på nyeste version. Det giver dig frihed til at bruge kræfter på det, der skaber værdi i din virksomhed.
Integrationer
Vi samarbejder med flere kendte software løsninger, blandt andet til løn og kasseafregning. Samarbejdet sikrer at du nemt kan importere dine data, fra andre systemer. Vi arbejder løbende på nye samarbejder til fordel for dig.
Har du brug for en fleksibel IT løsning?
Bruger du kostbar tid på, at alt det der med IT, programmer og licenser? Overlad det til os at holde styr på alt fra word, excel og mail til backup, servere og support. Vi bliver din IT-afdeling, der holder styr på din IT-platform, så du kan bruge din tid på det, der giver mening og værdi. Læs mere om vores løsning på webdesktop.dk